Jo Droges Blog

Tuesday, October 16, 2012

Dyfishohet brenda tre viteve numri i të droguarve në Tiranë dhe rrethe!


                                           


Në Shqipëri numërohen rreth 50.000 përdorues droge dhe Tirana rezulton me numrin më të lartë të të prekurve nga ky fenomen. Sipas drejtorit të Aksion Plus, në Qendrën Komunitare të Shëndetit Mendor, Genci Muçollari, grup moshat më të prekura janë nga 25 deri në 33 vjeç dhe barnat si metadoni që përdoret për terapi ditore, janë të kufizuara. Në një intervistë për 77 News, zoti Muçollari i bën apel instancave qeveritare, por edhe shoqërisë civile që të rrisin ndërgjegjësimin ndaj këtij fenomeni që sipas tij, është në rritje në vendin tonë.

Z. Muçollari, sa është numri i përdoruesve të drogës në Tiranë dhe rrethe?
Në Shqipëri ka rreth 50,000 përdorues, nga këta 7000 janë përdorues problematike që janë të varur nga droga. Tirana ka numrin më të madh të përdoruesve, por të dhëna të sakta nuk ka.
Sa prej tyre vijnë në qendrën tuaj?
Rreth 500 klientë trajtohen në ditë, në Tiranë dhe rrethe më terapi me metadon dhe këshillim.
Cili është raporti krahasuar me vitet e kaluara?
Shifrat janë gjithmonë në rritje, sepse para tre vitesh kemi patur rreth 100 klientë, ndërsa tani trajtojmë rreth 200 persona vetëm në Tiranë.
Cila është grup mosha më e prekur?
25-33 vjeç, është mosha që rezulton me përdorimin më të shpeshtë të drogave.
Çfarë drogash përdorin më shumë?
Këtu në vendin tonë përdoren më shumë kanabis dhe heroina.
A e përballoni fluskin me barnat, si prsh metadoni? Keni vështirësi për ta siguruar atë?
Duhet shtuar më shumë sasia apo doza ditore për klientët tanë, në mënyrë që të mos përdorin heroinë.
Çfarë ofron tjetër qendra juaj për mbrojtjen dhe asistencën e tyre?
Ofrojmë terapi grupi, këshillim individual dhe familjar, psiko-dramë, referime në shërbime të tjera më të specializuara, mbrojmë të drejtat e përdoruesve dhe ofrojmë shërbime kur ata ndodhen në burg, komisariate apo dhe në shërbim provë. Gjithashtu jemi aktivë në përmirësimin e politikave për drogat, duke mbështetur kështu shërbimet që japim. Qendra fuqizon klientët përdorues të kenë një vetë-vlerësim dhe të kërkojnë të drejtat e tyre kur ato shkelen.

Cili është apeli juaj për instancat qeveritare dhe shoqërinë civile?
Duhet më shumë mbështetje për qendra të tilla nga pushteti lokal dhe qendror, duke patur parasysh që nga fenomeni i drogës janë prekur shumë nga zonat urbane, por dhe ato rurale. Bashkitë lokale, minibashkitë, bizneset, individët, të gjithë ndikohen nga përdorimi i substancave. Ndërhyrje të tilla si e A+ janë kosto-efektive; për çdo lek të investuar, fitohen 15-20 lekë, e përkthyer kjo në kosto financiare, shëndetësore, kosto qëndrimi në burgje, humbje të ditëve produktive të punës, infektimi dhe trajtimi në rastet kur përdoruesit preken nga HIV apo hepatiti, impakti nga kriminaliteti etj.

No comments:

Post a Comment